Monday, May 12, 2008

noppeid siit-ja-sealt

Käisin laupäeval jälle linnas. Minu viimane laupäev Krakowis. Collegium Maius oli jälle kinni, no pärgel küll.

Tsitaat Laura kirjast: "Ahoi!Ma jõudsin mõni päev tagasi selgusele, miks siin kohalikult aeg-ajalttere ütlevad. Die Ehre (või Habe die Ehre) tähendab mul on au." Säh sulle siis kooki moosiga!!

Krakowi akustiliseks nuhtluseks on muidugi tänava-akordionimängijad. Mõned on eriti ettevõtlikud ja ronivad trammi ka mängima. Paar korda olen ma näinud ühte tüdrukut, kes on ilmselgelt koolikohustusest kõrvale hoidja ning lisaks ei oska ka pilli mängida :S Täna kostsid nii helged helid, et ma lausa üllatusin. Tõsi, mängija oli teine, süsimustade juustega meesterahvas. Ma lausa oleks tahtnud talle ilusa mängu eest zlotikese anda, aga selgus, et raha ei kogu mitte tema, vaid väike poisike. No pagan, miks peab lapse kerjama õpetama... Igaljuhul, peale seanssi istus mees toolile ja hakkas võõras keeles mobiiliga kõnelema.

1 comment:

lontu lõvikutsu said...

"Im auftrag der Ehre!" - "au ülesandel" - ameerika teleseriaali J.A.G. allpealkiri saksa redaktsioonis :)