Saturday, September 19, 2009

apple rage :)

valitseb igasügisene õunauputus- ja hullus. Peamine tarnija on M, kes peale igat Muhust tulekut on lookas! Viimane kord tõi lisaks kilodele õuntele ka kanistritäie õunamahla - soojenduseks, sest maal olevat veel hulgim. Nii ongi siis läinud, et viimastel nädalatel olen pühendunud õunu sisaldavate küpsetiste retseptidele. Lisaks viimaste nädalate hitile, õuna-toscakoogile tulid täna menüüsse õunasõrnikud (jäid küll mingil põhjusel tiba vedelaks...) ning õuna-kookosekook. Seda viimast olen ka varem teinud, polnud väga vigagi, praegu lebotab ahjus :) Muhus tegin ka õuna-kohupiimakooki, aga minu meelest võõras köögis süüa teha pole ikka see (loe ridade vahelt: kook polnud just esmaklassiline). Päris klassikalist õuna-plaadikooki ei julgegi teha, kohe tekivad nostalgilised mäletused oma ema (kuri)kuulsast "tallanahast", nagu mina seda ülbelt nimetasin :D ehk võtan kunagi südame rindu?...

1 comment:

r2ndrott said...

õunakook plaadivormis on superasi. tee kindlasti. seal ei tohiks midagi hullu olla. ma ise pole teinud, olen vaid vaadanud, kuidas tehakse. aga sellegipoolest - teed rämeda hunniku plaadikooki, saate nädal aega kõhud täis ja õunad on ka kasutatud.