Wednesday, December 23, 2009

aastalõpuvirin

No misasja. Keegi nagu ei märkakski, et ma olen kuu ajaga võtnud kaalust maha 6 kg (pigem rohkem, sest mu kaal on natuke ebastabiilne), saatsin just toimetusse oma järjekordse teadusartikli käsikirja ja teen vinget kunstkäsitööd. Sellest, et pulmad on vähem, kui kuu aja pärast ning ma sigavingelt asju korraldan, parem ei räägigi!! Eelmises postis panin üles oma vitraaži, et ehk keegigigigigi ütleb, et awww ilus, nunnu, lahe vms. Sõbranna siis vaatas hindavalt ja andis mulle tellimuse suure klaasist lohe kujutavale aknale, mis hakkaks kaunistama teha khm... sanitaarruumi. Säh sulle suurt kunsti -__-.

EDIT: treener ka kiitis mind viimases tunnis kõvasti!

4 comments:

r2ndrott said...

on küll nunnu ja kaunis, aga kahjuks minu mehelik aju ei viinud otsi kokku ja ei mõelnud välja, et Sina selle kauni asja autor oled. edaspidi olen targem, ka muudes asjades (näiteks ei rõvetse akadeemilise isaga auto tagapingil enam ;)

r2ndrott said...

http://thewowjonesreport.files.wordpress.com/2008/08/stephenie-meyer1.jpg
Natuke Sinu nägu?!

Anonymous said...

hea foto, huvitav kes tegi?

l. said...

jajaa, huvitav jah kes foto tegi :P minu austet ja lugupeet' juhendaja.
Ja Teie, hr L. olete ikka mesikeel küll :$ ehk ma meelitan ennast ise ka aga justkui oleks jah veidi sarnane...ehkki mul heledad rohelised silmad.