Sunday, May 3, 2009

maipühad, maipühad

esimest korda Tartus volbril käisin ma 2001. aasta kevadel. Mäletan, et olin rongkäigus üsna elevil, kuid vil! Pappel ütles stoiliselt, et see läheb aastatega üle. Muidugi oli väga lõbus, Neobaltia majas oli pidu ja Toomemäel varemetes palju narkomaane. Hiljem läksin Filosoofi tänava "kommuuni" magama ja kallid Tartu kaasvõitlejad laulsid ennastunustavalt unelaule, niiet magamisest ei tulnud mitte hallimatki välja. Nüüd olen mina juba mõnda aega vil! ning pole viimased aastad viitsinudki Tartusse volberdama minna. Küll olen olnud võõrail mail, seekord magasin õndsa und oma kodus. Vaat mis see vanadus ikka teeb :O 
Peale mõttetalguid siirdusime Muhu suunal. Olin ise hirmus higine, sest pidin esimest korda praamile sõitma! Sõbrad-tuttavad elasid kaasa ja kinnitasid, et on ikka jube tegevus küll. Pikema sõidu harjutamiseks sai tehtud ka eksprompt-külaskäik Kairile ning tema vara tagastatud :) sõitsime siis Virtsu poole ning õnneks saime kohe praamile, mis oli veelkord õnneks suhteliselt tühi. Niisiis ei pidanudki tagurdama järsust estakaadist, vaid sain inimlikult allkorrusel seina äärde parkida. Panin käigu ka sisse ja kässari peale, ehkki ülevaatuse alusel meie auto kässar eriti tugeva pidamisega pole. Küll aga unustas endal käsipiduri pääle tõmmata meie ees seisnud maastur, kes siis sõidu ajal lahkelt konksuga meie esinumbrimärgi (ja vähesel määral ka esipõrkeraua) mõlki sõitis. Samas oli viisakas mees, tuli ise vabandama ning andis natuke valuraha ka. Nüüd tuleb vaid välja mõtelda, kuidas sumbrimärk jälle sirgeks saada! 

No comments: