Sunday, September 14, 2008

Kõik-kõik on uus

septembrikuus - teadagi! Uus kool, uus töökoht, uus elamine. Esimesed kolimisraskused on juba seljataga. Sain oma suvetööga ka reedel ühele poole ning võin nüüd tões-ja-vaimus keskenduda oma uuele juhipositsioonile ;) järgmine nädal tõotavad tulla välitööd, mis peaksid viimaks ometi lahendama ühe mul pikemaks ajaks ripakile jäänud asja. Vaatame, Clarki ja Pattersoni ja Scotti ja Tinneri teooriad - kas peab paika või ei!! Valmistun järjekordseks reisiks, jällegi nädalaseks. Lähen esimest korda elus Saksamaale! Natuke kõhe tunne on, sest kui nii slaavi, romaani, anglo- kui skandinaavia riikides ma saan vähemalt siltidelt aru, mis teha/kuhu minna/millest jutt, siis germaani keeleruumis olen ma läbi :) 
Töö vahele loen kodus rampse: ostsin just eile Ivan Orava mälestused (lugesin neid kunagi aastaid tagasi ka, aga nüüd ostsin juubeliväljaande endale) ning Wilde esseid. Jessss, ma lausa armastan tema De profundist, suurepärane kiri armastusest ja hoolimatusest ning subjektiivsusest. Tema esseid ja lugusid on alati hea lugeda, tuletab meelde minu humanitaarset minevikku. Sain natuke kaeda ka seda Õnnepalu Flandria päevikut, kahjuks lõpuni ei saanud asjaolude tõttu lugeda. On jah hea raamat, nagu ma arvasingi. Võiks soovitada kõigile, kes välismaal või välismaalt tagasi Eestis. Proovisin minna ka Sõprusse kurikuulsat Funny games'i vaatama minna, kuid mõningate vahejuhtumiste tõttu jäi film pooleli :)

No comments: