Wednesday, September 24, 2008

conference :)

Olen tubli laps ja kuulan korralikult ettekandeid. Inimesed on ikka erinevad küll ja nende aktsendid samuti. Siin on ka mitu eestlast. Täna olid põnevad ettekanded, fossiilsetest mändvetikatest (no ikka Kriit ja sinnakanti). Homse suhtes ma nii kindel ei ole! Meie püha üritus toimub Rostocki ülikooli bioteaduste majas. Lõuna ajal käisime tudengite sööklas. Kohutavalt palju inimesi väikeses ruumis koos! Portsud on suured ja hinnad mõistlikud, ca 2 – 5 eurot lõuna. Peale ettekandeid olid ka posterid. Oma suureks rahuloluks kohtasin ka Jean Nicolas'd. Tal oli väga huvitav poster ja ta inspireeris mind tohutult. Muidugi olime mõlemad väga üllatunud, et sellisel üritusel kohtusime: c'mon, me kumbki pole ju algoloogid! Samas selgus, et tema natuke ikkagi on ja suutis vastata peaaeg enamikule küsimustele, mis mul olid tekkinud. Ja mis kõige parem, ta lubas mind määramisel aidata! Vaat sellise mehega töötasin ma kolm kuud Kopenhaagenis koos, ilma et midagi teadnud oleks! Püüan tegeleda ka tekstidega, aga töökoormus kipub jälle murdvaks kätte. Ohh, oleks juba 10. oktoober läbi. Siis ma hakkan normaalseks inimeseks (...yeah...).

No comments: