Monday, January 19, 2009

Minu esimene päev Leedus

- bussijaamas on sama vastikud kerjused, kui Eestiski. Kui ma keeldusin "bussipileti jaoks raha andmast", väites, et sularaha pole (mis oli täiesti tõsi), siis nimetas mind fucking liar'iks. No ega ma selle peale ka raha ei anna! Suhtumist peab parandama!
- öömaja on kõigiti tore, Leedu Teaduste Akadeemia hoovis asuvas külaliste korteris. Mis asub Vilniuse peaväljaku vastas peatänava ääres. Vannituba on suur. Magamistuba on väike. Köök on külm. Keetsin täna õhtul pelmeene ja vahtisin aknast Akadeemia peasaali kroonlühtreid. 
- instituut on OK.
- maxima xxx on suuuuuuuur. Küll sääl oli kaupa igasugust! Toitu ja jooki sellistki, mida siin pole silm näinud. Kusjuures, hinnad väga olematud polegi. Näiteks raudonuju apelsinu sulciu gerimas 4.48 litti; kakavinis pyragas 2.99 litti; sausi pusryciai su vaisiais 6.29 litti. Korrutada 4,5-ga!
- käisin ka lausa 2 korda väljas söömas. Esimene kord hommikul - astusin sisse ja palusin süüa. Sellistel hetkedel olen ma väga rahul, et oma vene keelt värskendasin - inka pole eriti pop. Õnneks oskan vähemalt elementaarseid asju ajada. Igaljuhul, pakuti kapsasuppi - kapusta s farshom. Kapusta oli, aga farsh njeetu. Supiks oli rasvane vedelik riivitud kapsaga. Päeva peale  tellisin teisest kohast plohvi (leedu keeles, selgus, on plovas). See käras paremini süüa. 

No comments: