Sunday, January 18, 2009

Rännak läbi hepatiidise, gripise ja mässava Baltikumi: Läti

 Läti - minu jaoks on see vastuoluline riik. Tegelikult ta meeldib mulle ning seni olen ma kokku puutunud vaid positiivsete tegelaskujudega. Lisaks on mul suht kurb meel nende *****-lennanud majanduse pärast ning selle pärast ka, et neil on ikka jube palju vene immigrante sees. Ja olematu maksusüsteemi pärast. Ja Riia tibide maitsetuse pärast. Ja muidugi selle pärast ka, et Läti teadus on koledasti alarahastatud ning see lausa kisendab silma. Paar talve tagasi käisin siin ülikoolis ning olin päris kohkunud. Läti geoloogia on eriti tagasihoidlik nähtus ning lahutamatu geograafiast (what a shame...)!! muidugi on siin kalade sõber Ervins ja lillede sõber Laima ja mõned veel, aga... :(:(

Aga mulle meeldib Riia linn! Ja põlise Talna-tüdrukuna on lausa reeturlik üles tunnistada, et lätlastel on kenam pealinn, kui meil. 
Kena pühapäevase talveilma puhul päris paljud uisutavad või püüavad jäält kala. Silma (ja kõrva) hakkas ka Läti päästeteenistuse auto, mis vedas järel kummiparve - küllap keegi ettevaatamatu oli läbi vajunud. Selles suhtes jälle lätlased etemad. Eesti pinnaltpääste on pigem ise uppumas. Niiet, kodanikud, kui te plaanite Eestis uppuda, siis see suure tõenäosusega ka õnnestub!
http://www.youtube.com/watch?v=adZoTF2exVI (Läti disko...tõsi mis tõsi, aga ikkagi piinlik lauluke)

No comments: