Friday, June 27, 2008
tööpilgud
nüüd ma käin tööl, nagu korralik inimene kohe. Töö on jube ja palka saab, närvikuluga võrreldes, jube vähe. Meie putka on ka üle-Eestiline broneerimiskeskus, mis tähendab, et üle ühe on kõned kas rahulolematutelt klientidelt või rahulolematutelt perenaistelt. Enamus kurjustamist on muidugi täiesti ilma asjata. Sain eile ka Katsiga kokku ning küsisin nõu (tema on klienditeeninduses mitte ainult spetsialist, vaid juba ka Juht :D). Klientidesse, ütles ta, tuleb suhtuda rahulikult ning mõista, et nad helistavad probleemi pärast. Probleemi saad lahendada aga ainult sina. Ja et helistav klient on omadega kimpus ja karjub mitte sinu, vaid probleemi peale. Niisiis sina, teenindaja, kuulad ***** ära, mõistad, et tegemist pole eriti nutika tüübiga (muidu tal ju ei tekiks probleemi ega helistamisvajadust, onju) ja pakud välja lahenduse. Elegantne, mis?
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment