Wednesday, August 20, 2008

(diatom.df)/rowSums (diatom.df)/100

jah, saage tuttavaks, R ehk open source koodiga statistika vabavara. Mille kasutust piirab vaid kujutlusvõime. Ja muidugi programmeerimiskeele tundmine (mis on vaid pisiasi, kas pole?) konsooli editprogrammis tinn-R. Tänane päev algas kell 8 ja lõppes 22, vaat nii käib välismaal õppimine. Minu jaoks tekkis aga pidevalt tunne, et minu lolluse eigenväärtuse liimes võib olla ainult lõpmatus!! Ei tea, kas teised saavad paremini pihta...õnneks olen ma ka varem erinevaid stat-kursusi läbinud, niiet mahalanobise kauguse või markovi ahelatega mind ära ei ehmata. Lootus õhtul ümbruse taimi vaatama minna luhtus, õhtuti on ettekanded. Päris põnev on vaadata, millega teised tegelevad, küll sediga, küll ÕT-ga, erinevate limno-teemadega, üks lausa ämblikukestade uurimisega. Küll aga plaanin homme vara tõusta, et siis enne hommiksööki ümbrusele tiir peale teha.
Ümbruses olen leidnud ka häiriva elemendi - üle maja laskuvad lennukid. Muidugi, Bergeni lennujaam on 7 minuti autotee kaugusel! Aga peavad nad siis nii otse üle katuse pläristama...
Õhtusöök oli väga peen, selline fursett-laud, kus igasugu peened ja vürtsikad road. Loodame, et minu lihtne maainimese keha neid ka välja kannab...:S

No comments: