Tuesday, August 19, 2008

(ja nüüd kõik korraga...) Bergen, tervist!!!

Olen siis nüüd jälle tagasi Bergeni kandis. Viimati käisin siin eelmise, 2007. aasta mais ning jäin kolmeks nädalaks. Ilus aeg; sai tehtud tarku ja mitte nii tarku tegusid ;) Seekord päris linnas ei olegi, olen bioloogide uurimisbaasis Blomsterdaleni kandis. Linna saan võibolla homme õhtul, kui Chrisil mingi plaan ehk tekib.
Teekond oli muidugi pikk, läbi Oslo (ja selle eriti igava ning PIKA lennujaama). Lendan Norra odavlennufirmaga, mis tegelikult ajab natuke hirmu ka nahka. Oslo-Bergen liinisõit jäi hiljaks, sest kontrolliti mootoreid. Laskumise ajal hakkasid masinad podisema ning stjuuard hõikus närviliselt mikrofoni: Please, keep seated! Aga lennuki pealt Bergeni maandumist vaadata on vägev... Lennukast Espegrendi sõitsin taksoga, 122 kohaliku leud. Tegelikult olin valmistunud hullemaks. Lennujaamas seirasin "aklimatiseerumise" mõttes hindu. Vana hea Norra! Täidisega sai, 59 NOK. Salat plastkarbis, 79 NOK. Mina omastasin pooleliitrise piimapaki (13 NOK) ja kulistasin alla.
Saabusin siis ca 2130 taxiga treppi. Uurimisjaam, my ass! Oleks Eestis pooltki sellised! See on pigem nagu suur suvila + hostel + restoraniköök! Asub muidugi fjordi kaldal, ca 25 m imeilusa kaljusaarekestega laheni. Käisin ka õhtusel jalutuskäigul, nii vaikne...
Homme läheb lahti ajude **** ja ülehomme õhtul peaks ka ettekande tegema...mida tuleb kuulama minu Iidol (oi-närviline-lugu :))

No comments: