Friday, April 4, 2008





Hea küll, mis siis ikka. Proovime. Lühikeseks ajaks. Ajutiselt.
Kästi kirjutada, mida ma siin näen ja teen. Siin= Krakow, Poola. Olen praegu paar kuud Poola Teaduste Akadeemia Szaferi-nimelises bota-instituudis oma proove uurimas. Täna just meel must, sest jõudsin oma proovidega jüttja tasemele ja nüüd on võimlemist pikemaks ajaks. Iseenesest töötada saab, kogud on normaalsed. Paraku just mind huvitavaid, arktilisi ja polaar-alade taimi on vähevõitu. Kolleegid on väga lahedad, kahju ainult, et inglise keeles nendega päris vabalt suhelda ei saa. Reede õhtu ja mina, nohik, nagu alati, olenemata riigist, istun tööl ja vahin nürilt oma MBS-1 mikroskoopi aastast 75 (nõukaaegne raud). Peaks minema välja, tshillima, hullama ja mängima - olen viimaseid nädalaid 25.
Poola on imeline maa; eks ma kirjutan sellest hiljem pikemalt! Olen siin kohaliku neiu Barbaraga nädalavahetuseti ringi käinud, homme läheme järjekorras Poola kuninglikku residentsi Wawelisse. Mulle tehti suurepärane kingitus paar päeva tagasi: History of Poland, selline piltidega. Olen vaimustuses ja loen seda õhtuti. Loodan homme poolatari (ajalootudeng) silmis oma uute teadmistega hiilata :D
Kui meelde tuleb, ostan poest ka patakaid ja topin pildimasinasse.

No comments: