Thursday, April 17, 2008

Insta tegemistest


Krakowi kõige helerohelisema maja esine aiake

Niinii, meil oli E seminar, Tshehhi kaunitar Alena pidas ettekande oma õietolmudiagrammidest. Tegi ta seda poola-tshehhi segakeeles, aga slaidid olid inglased. Tehti ka mulle ettepanek kõneks ning floor is mine 28. aprillil. Oihäda...mis kuri mind alati keelest sikutab ning nõustub, kui seminari pidada palutakse...
Noja täna oli siis See Suur Päev, kus ma sain jälle vanakesemaks. Töö juurde tõin kahte sorti kooki ja kommi ja vahvleid ka. Rahvas jõi teed ning tundus päris rahulolev. Nagu ma ka varem olen maininud, siis siin peetakse oma pühakute nimepäevi - niisiis oli ka minu sünnipäev kogu osakonna esimene sünnipäevapidu!! Sain kingiks pundi lilli ja üüüüratu Krakowi raamatu, mis kaalub oma 2,5 kg. Nüüd õhtul läheme kolleegidega välja ka, väike naistekas :)
Istusime mõned tunnid maa-aluses kõrtsus.
Õhtul täienes minu kingipagas kommikarbi, käte(?)kreemi ja teesärgiga. Teesärk on tore: must ja ees on suuuur valge kuldse krooniga kotkas. All on kiri POLSKA. Seega siis nii mitte-minulik riideese, kui veel olla annab! Seega ma siis tõmbasin ta kohe õnnesäras selga ja täna patseerisin insta eal ringi. Rahval nalja kui palju...:)

No comments: